Friday, February 15, 2013

Τι αγόρασα τελευταία: Harnn

 Πριν να ξεκινήσω αυτό το ποστ κορίτσια θέλω να σας στείλω όλες μια μεγάλη αγκαλιά και όλη μου την αγάπη σαν ευχαριστώ για τα υπέροχα σχόλια αλλά και το follow που κάνατε.
Δεν το φανταζόμουν ούτε στα πιο τρελά μου σχόλια ότι κάποιες από τις αγαπημένες μου bloggers θα κάνανε σχόλια στο δικό μου blog. 
Ευχαριστώ.
Σήμερα θα σας μιλήσω για μια εταιρία που είμαι σίγουρη ότι έχετε ακούσει πολλές φορές, μιας και πολλά ελληνικά blog έχουν κάνει review για τα προιόντα της.
Ε και εγώ βλέποντας τόσα καλά σχόλια αποφάσισα να τα δοκιμάσω.
Το Harnn shop είναι ένας πολύ όμορφος χώρος στην Ηρακλείτου 15 στο Κολωνάκι με μεγάλη ποικιλία φυσικών και οργανικών προιόντων σώματος και προσώπου. 
Εγώ από όλα τα όμορφα πράγματα στο μαγαζί διάλεξα ένα κεράκι, ένα σαπουνάκι και μου δώσανε και δείγμα από αφρόλουτρο και για αυτά θα σας γράψω.

Και θα ξεκινήσω με το κεράκι το οποίο είναι φτιαγμένο από φυσικά συστατικά και δεν έχει παραφίνη, εγώ το πήρα με άρωμα γιασεμιού (Μιας και για αυτό έγραψε πολύ καλά λόγια η Sissy από το Sissiplace.blogspot.gr).

Θέλοντας να είμαι αντικειμενική μαζί σας, θα σας πω όχι μόνο όσα μου άρεσαν αλλά και κάποια πράγματα που με απογοήτευσαν.
Το κεράκι είναι αρκετά μικρό και κοστίζει αρκετά ακριβά αλλά είπα να το παραβλέψω μιας και μυρίζει ΥΠΕΡΟΧΑ. (στο κουτάκι λέει ότι πρόκειται για μείγμα γιασεμιού, μανόλιας και Ylang Ylang). Ακόμα και αν δεν είστε φαν των συγκεκριμένων μυρωδιών/λουλουδιών θα το λατρέψετε (πιστέψετε με εγώ δεν ήμουν, και τώρα το μυρίζω κάθε ένα λεπτό). Ένα άλλο καλό είναι ότι καίγεται αργά και δεν βγάζει τον ενοχλητικό μαύρο καπνό (ξέρετε για τι μιλάω).  Επίσης το κεράκι που έχει καεί και έχει σχηματίσει λιμνούλα στην επιφάνεια μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε και σαν body butter, εγώ το έκανα και ενώ κολλάει λίγο (ε, κερί είναι) το δέρμα μου μύριζε απίστευτα.
Θα μου πείτε μέχρι στιγμής όλα καλά προς τι η απογοήτευση?
Η απογοήτευση έρχεται στο ότι ενώ μυρίζει υπέροχα όταν το ανοίγετε ή βάζετε την μύτη σας μέσα όλο το 24ωρο, δεν αφήνει κάποια ιδιαίτερη μυρωδιά στο δωμάτιο στο τέλος (και εγώ ήθελα πολύ το δωμάτιο μου να μυρίζει υπέροχα).
Όσον αφορά το σαπουνάκι και το αφρόλουτρο.
Tο σαπούνι μπορείτε να το βρείτε εδώ ,κοστίζει 6 ευρώ που είναι αρκετά ακριβό για σαπούνι αλλά αυτό που δεν ξέρετε είναι ότι η ειδική σύνθεση του από περγαμόντο και μάνγκο περιέχει όλα αυτά τα στοιχεία 
Συστατικά : Rice bran oil, palm oil, coconut oil, Lemongrass oil, Bergamot Fruit oil, Lavender Oil, Cedarwood Bark oil, glycerin (palm derived), Mangosteen Peel powder, tocopheryl acetate (vitamin E). Contains NO preservatives.
Έχει δηλαδή στοιχεία που βοηθάνε το δέρμα σας απίστευτα. Εγώ το πήρα λόγω της ιδιότητας του να αντικαθιστά το scrub (έχει μικρόκοκκους ίδιους με τα scrub) σώματος και ειδικά για την περιοχή των γλουτών και της κυτταρίτιδας. Μίας και μόλις άρχισα να το χρησιμοποιώ ακόμα δεν έχω δει αποτελέσματα αλλά θα σας γράψω σχετικά σύντομα.
Το δείγμα αφρόλουτρο μου το έδωσε η πολύ ευγενική πωλήτρια, και μυρίζει απίστευτα. Μυρίζει μανόλια και ενώ δεν είμαι γενικά φαν της το συγκεκριμένο μου άρεσε πολύ.
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα προιόντα της εταιρίας? Σας άρεσαν? 
Μαριάννα
(Το συγκεκριμένο ποστ δεν είναι διαφημιστικό, εγώ αγόρασα τα προιόντα μου άρεσαν και είπα να γράψω για αυτά)


7 comments:

  1. Διαβάζω κι εγώ γι'αυτά τα προϊόντα και θέλω πολύ να ατ δοκιμάσω..Το γιασεμί είναι από τα αγαπημένα μου λουλούδια!Πόσο κόστισε το κερί;Φιλιά! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tο κερί κόστιζε 8 ευρώ αν θυμάμαι καλά http://www.harnnshop.gr/pagesall/productsdetails.aspx?ProId=314
      εδώ βέβαια το έχει 11, αλλά νομίζω μπαίνει και το ΦΠΑ.
      Πάντως μυρίζει πολύ ωραία και αν σου αρέσει και το γιασεμί όπως λες θα σου αρέσει τρελά η μυρωδιά

      Delete
  2. Πολύ ωραίο ποστ...!!!
    Καλή αρχή....να σου πάνε όλα καλά...!!
    Και πάντα να είσαι τυχερή..!!!!

    ReplyDelete
  3. Χαίρομαι που έγινα η αιτία να ανακαλύψεις τα προϊόντα Harrn! To κεράκι όπως ήδη ξέρεις το λατρεύω! Θα δοκιμάσω και τα σαπουνάκια κάποια στιγμή! Καλή αρχήηη!xxx

    ReplyDelete
  4. Τελευταία την ακούω συνέχεια αυτή την εταιρεία,ίσως κάποια στιγμή να την δοκιμάσω!!Φιλιά!

    ReplyDelete
  5. Lovely blog you got going on here! Thank you for sharing this with the rest of us! I would love to see you around my blog some time and maybe follow each other!
    Stay in touch!

    xx

    ReplyDelete
  6. i bet it smells so nice :D

    would you like to follow each other on gfc and bloglovin?
    Invite you to enter my giveaway to win eco bag and sativa bracelet :)
    visit my blog ^^
    www.luchluchcraft.blogspot.com

    ReplyDelete